Michal Janda - nový šéf marketingu OMV pro ČR

firma: OMV
28 Února 2016
Zahraniční zprávy
S účinností od 1. února 2016 byl do funkce šéfa marketingu OMV Česká republika jmenován Michal Janda. Ve své funkci bude zodpovědný za veškeré marketingové a komunikační aktivity společnosti OMV v ČR

Praha, 25.2.2016 - (PREKON) - S účinností od 1. února 2016 byl do funkce šéfa marketingu OMV Česká republika jmenován Michal Janda. Ve své funkci bude zodpovědný za veškeré marketingové a komunikační aktivity společnosti OMV v České republice.

Do společnosti OMV Česká republika nastoupil Michal Janda v roce 2012, a to nejprve na pozici marketingového specialisty, později online manažera. V těchto funkcích se podílel na přípravě kompletní marketingové strategie a rozpočtů OMV v České republice. V roce 2014 přestoupil v rámci společnosti OMV na Slovensko a stal se šéfem marketingu (Marketing Manager) OMV pro Slovenskou republiku. Získal zde kromě mezinárodní zkušenosti také značné znalosti slovenského trhu. S účinností od února se již opět plně věnuje aktivitám v České republice. Ve funkci šéfa marketingu střídá Lucii Mašínovou, která nastoupila na mateřskou dovolenou.

Michal Janda zahájil svou profesní kariéru v marketingovém týmu společnosti Linde Material Handling, na obdobné pozici poté působil také ve společnosti Henkel CZ.

Michal Janda rád sportuje, ve svém volném čase se nejraději věnuje golfu a lyžování.

Pro další informace kontaktujte:
Michaela Průchová, Grayling:
M +420 775 559 132
Email: michaela.pruchova@grayling.com

###

-grayling-

clanky

POSLEDNÍ ZPRÁVY