Evropské showroomy Škoda Auto mají novou podobu

firma: Wiesner-Hager
22 Února 2018
Ostatní
Projekt revitalizace showroomů mladoboleslavské automobilky se dotkl více než dvou tisíc provozoven po celé Evropě a v loňském roce byl definitivně dokončen...

Praha, 22. února 2018 – (PREKON) – Projekt revitalizace showroomů mladoboleslavské automobilky se dotkl více než dvou tisíc provozoven po celé Evropě a v loňském roce byl definitivně dokončen. Zaměstnanci i zákazníci škodovky se nyní mohou setkávat v nejmodernějším prostředí zařízeném v duchu čistého a účelného minimalismu. 

Již před deseti lety zahájila společnost Škoda Auto spolupráci s největším rakouským výrobcem kancelářského nábytku, firmou Wiesner-Hager. Ta se specializuje na komplexní řešení kancelářských a komerčních prostor více než 150 let. 

Cílem projektu bylo vybudovat moderní prodejní prostory, které by odpovídaly individuálním nárokům jednotlivých showroomů. Prioritou nového uspořádání se stala snadná a otevřená komunikace, proto je typickým znakem nových prodejních prostor vzdušnost, přehlednost a transparentnost. Vývoj architektonického konceptu trval přibližně rok a v České republice na něm pracovali designéři Wiesner-Hager v těsné spolupráci s týmem Škoda Auto. Následná výroba probíhala v českém výrobním závodě v Humpolci.

Pro potřeby showroomů Škoda bylo vyrobeno zhruba 30 000 produktů, mezi nimiž byly jak typové kusy nábytku, tak prvky adaptované či zcela atypické. Několik produktů, které se později zařadily do produktového portfolia Wiesner-Hager, bylo vyvinuto přímo pro tento projekt.

Základem pracovních míst prodejců a servisních poradců se staly kancelářské židle produktové rodiny paro, doplněné o konferenční židle pulse, židle pro návštěvníky update_b, barové stoličky macao a sedací kostky pixie, to vše v neutrálních barvách kombinovaných se svěží zelenou, typickou pro korporátní identitu Škoda Auto.

Pro nábytková řešení Wiesner-Hager je typický nejen nadčasový design, ale především kreativní pojetí všech myslitelných požadavků a výzev pracovního prostředí ve spojení s promyšlenou ergonomií. Důraz je kladen jak na jednotlivé produkty a jejich snadnou kombinovatelnost, tak na účelnost a funkčnost prostoru jako celku.

Showroomy Škoda Auto v novém kabátě se nyní řadí k nejmodernějším evropským provozovnám, v nichž se budou cítit příjemně nejen zaměstnanci, ale zejména zákazníci vybírající nový vůz.

clanky

POSLEDNÍ ZPRÁVY