Panasonic vstupuje do jubilejního 100. roku své existence

firma: Panasonic
27 Dubna 2018
Elektro
Dubnem odstartoval fiskální rok společnosti Panasonic s pořadovým číslem 100...

Praha 27. dubna 2018 – (PREKON) – Dubnem odstartoval fiskální rok společnosti Panasonic s pořadovým číslem 100. Značka se od svého vzniku zaměřuje na možnost přirozeně inovovat, zlepšovat lidem jejich životy. Není tomu jinak ani v České republice, kde se produkty Panasonic nejen prodávají, ale i vyrábí tak, aby byly skutečným přínosem zákazníkům. I tento rok má Panasonic opravdu „nabito“ v oblasti spotřební elektroniky a rozhodl se dát o tom vědět hned dvěma kampaněmi. Jejich cílem je stejnou měrou podpora prodeje, posílení povědomí o značce a oslovení nové skupiny zákazníků, především generace Z.

Kampaň I.

OBJEV SVOU audioDNA - podpora domácích přístrojů kategorie audio video (AV)

Koncept: Phoenix Communication, Vizuál: Grep, Fox Hunter, Videa: FLUX FILMS, Microsite: Webmotion, Online kampaň: Grep

Panasonic se touto kampaní snaží upevnit dlouhodobě silnou pozici v segmentu audio video   a spoléhá přitom na emoce zákazníků. „Snažili jsme se udělat něco nového a hravou, zábavnou formou se dostat k zákazníkům ještě blíž než kdykoli před tím. Proto jsme „namířili“ naši pozornost na individualitu každého z nás, v našem podání audioDNA,“ řekl Martin Jedlička, který je novou posilou marketingového týmu společnosti Panasonic CZ/SK.

Celá kampaň je založena na myšlence, že každý člověk má přirozeně daný audio genetický kód, který definuje nejen jakou hudbu nejčastěji poslouchá, ale i kde a jak ji nejraději poslouchá. „Díky jednoduchému souboru otázek na naší microstite dokážeme každého člověka otestovat a odhalit jeho „audio DNA“. Zábavnou formou mu tak pomáháme lépe se zorientovat v široké nabídce našich audio produktů a doporučujeme mu ty, které by ho podle jeho „audio DNA“ mohli pravděpodobně zajímat,“ komentuje koncepci kampaně Peter Menky, Business director Panasonic CZ/SK.

Celá kampaň probíhá v ONLINE, využívá efektivní performance marketing a nezapomíná ani na sociální sítě. Připraven byl zastřešující vizuál představující celou škálu produktů stejně jako vizuály pro jednotlivé audioDNA:

Třešničkou na dortu jsou v tomto případě natočená videa: partyKING / partyQUEEN, soundGOURMET, designLOVER a MovieFAN.

Kampaň II.

„Doba LEDová končí. Začíná doba OLEDová.“  - podpora prémiových OLED televizorů

Koncept: Panasonic tým Česká a Slovenská republika, Vizuál: Fox Hunter, Kampaň: Vizeum

Druhou v pořadí nikoli v důležitosti je kampaň s jednoduchým vše vypovídajícím sdělením:

„Doba LEDová končí. Začíná doba OLEDová.“

Panasonic je dlouhodobě lídrem v oblasti prvotřídní obrazové kvality a touto cestou chce popularizovat v současné době nejkvalitnější technologii v tomto segmentu. „OLED televize Panasonic je díky unikátnímu procesingu obrazu v kombinaci s OLED technologií volbou číslo jedna pro zákazníky, kteří kladou důraz na výjimečnou kvalitu obrazu a nechtějí žádný kompromis. Díky Panasonic OLED televizím mohou vidět obraz a barvy tak, jak je zamýšlí producenti filmů ve spolupráci s koloristickými studii v Hollywoodu. Naše OLED televize je dokonale zkalibrována před dodáním, zákazník tak nepotřebuje tuto službu kupovat samostatně po jejím nákupu,“ vysvětluje Peter Menky.

Kreativní pojetí kampaně staví na pozitivních emocích a vtipném ztvárnění kontrastu doby ledové - s nejmodernějšími technologiemi současnosti. Animované postavičky tučňáků odvážející na saních přímo z obývacího pokoje starou TV, kterou nahradí nový televizor nabízející spokojeným divákům obraz jako z hollywoodských studií. „Koloristická studia v Los Angeles jako například Technicolor, Efilm, Encore C03 nebo Deluxe využívají Panasonic OLED televize pro přesné kalibrování barev u postprodukce zhruba 70% filmů natočených v Hollywoodu. Cílem kampaně je ukázat lidem, že OLED technologie je technologií budoucnosti a zdůraznit, že Panasonic je v ní etalonem kvality,“ dodává Peter Menky.

Kampaň je dělena do dvou částí, v té první je komunikována již zmíněná doba OLEDová a v té druhé se Panasonic zaměří na bezkonkurenční obrazovou kvalitu a konkrétní výhody Panasonic OLED TV podtržené doporučením z Hollywoodu. Kampaň je komplexnějšího rázu, kdy vedle majority ONLINE komunikuje také v tisku a outdooru.

Nedílnou součástí obchodní strategie Panasonic pro jubilejní stý rok existence je i posilování propagace a marketingu obecně. Motto společnosti „Lepší život, lepší svět“ přesně vystihuje její dlouhodobou strategii. „Naše společnost je již od svého založení v roce 1918 technologickým lídrem ve spotřební elektronice a autorem množství unikátních technologií, u kterých se pyšnila prvenstvím při uvedení na trh. Posílením marketingové komunikace chceme zlepšit vzájemný dlouhodobý a přátelský dialog s našimi zákazníky. Naším cílem je především jejich spokojenost a příležitost vrhnout se do dalších 100 úspěšných let inovativních technologických řešení vyvíjených právě na základě takového dialogu,“ uzavírá informace ke komunikační strategii Peter Menky, Business director Panasonic CZ/SK.

Panasonic tento rok plánuje navázat na úspěšný rok 2017 a zvýšit podíl na trhu v tradičních kategoriích TV, AUDIOVIDEO a FOTOVIDEO. Nově pak plánuje více se soustředit i na malé kuchyňské spotřebiče a produkty pro osobní péči.

 

O společnosti Panasonic

Panasonic Corporation je celosvětovým lídrem v rozvoji elektronických technologií a řešení pro zákazníky v odvětví spotřební elektroniky, bydlení, automobilovém průmyslu a podnikových řešeních. V roce 2018 oslaví společnost sté výročí založení, od té doby roste v globálním měřítku. V současnosti má po celém světě 495 dceřiných společností a 91 přidružených společností, které za finanční rok končící 31. březnem 2017 zaznamenaly konsolidované čisté tržby ve výši 61,711 miliard Euro. Hlavním cílem Panasonic Corporation je vytvářet nové hodnoty prostřednictvím inovací v různých oborech a využívání svých technologií k zajištění lepšího života a lepšího světa pro své zákazníky.

clanky

POSLEDNÍ ZPRÁVY