GLS umožňuje flexibilní mezinárodní doručování balíků se službou FlexDeliveryService již v rámci 17 evropských zemí

firma: Allmedia4u
06 Června 2018
Ostatní
Přepravní společnost GLS pokračuje v rozšiřování dostupnosti své služby FlexDeliveryService...

Praha, 6. června 2018 — (PREKON) — Přepravní společnost GLS pokračuje v rozšiřování dostupnosti své služby FlexDeliveryService. Nově je k dispozici ve Velké Británii, Francii a Dánsku. Nakupující na internetu tak mohou již mezi 17 evropskými zeměmi využívat pohodlný způsob mezinárodního doručování balíků, kdy příjemce s předstihem dostává informaci o času předpokládaného doručení. Ten si může libovolně změnit, stejně jako doručovací místo, a navíc má přehled o tom, kde se jeho balík nachází.

Služba FlexDeliveryService cílí především na e-shopy a jejich zákazníky. „Množství zboží prodaného na internetu do zahraničí stále stoupá a je jen otázkou času, kdy jeho objem převýší domácí prodeje. Kvůli rostoucí oblibě nákupů na internetu se snažíme stále zdokonalovat doručování zásilek od internetových prodejců, a to bez ohledu na to, že zboží putuje přes hranice evropských států. Právě v těchto případech přináší příjemcům značný komfort služba FlexDeliveryService,“ uvádí Pavel Včela, ředitel společnosti GLS Česká republika. Mezi její hlavní výhody patří neustálý přehled příjemce o tom, kde se jeho zásilka aktuálně nachází, a v případě potřeby také třetí pokus přepravce o její doručení (oproti dvěma standardním).

Maximální pohodlí pro příjemce

Nadnárodní přepravce GLS v rámci služby FlexDeliveryService informuje příjemce zásilek o předpokládaném doručovacím čase a umožňuje jim si nejen tento čas, ale i formu doručení libovolně přizpůsobit. Doručení zásilky je možné přeložit na jiný den, změnit lze i doručovací adresu. Balík je možné si nechat uložit na depu GLS nebo v jednom z GLS ParcelShopů. Příjemce dostává zprávu o připravovaném doručení balíku v okamžiku, kdy objednané zboží dorazí do cílové země. Zpráva obsahuje všechny důležité údaje o balíku, v případě dobírky i částku k uhrazení a odkaz na webovou stránku GLS, kde je možné změnit parametry doručení. Ráno v den doručení dostává příjemce druhou zprávu oznamující tříhodinové časové okno, kdy bude doručení na dané adrese probíhat, a obsahující i kontaktní údaje zákaznického servisu GLS.

Vyzvednutí v ParcelShopu GLS

Pro snadné podání a vyzvedávání zásilek provozuje GLS v celé Evropě síť více než 16 000 ParcelShopů. V Česku plán počítá celkově s tisícovkou ParcelShopů, z nichž je nyní v provozu již více než 200. V rámci služby FlexDeliveryService je možné si nechat přeposlat příchozí zásilku na jakýkoliv ParcelShop k pozdějšímu vyzvednutí.

Dobírky do zahraničí

Stále populární je však v mnoha zemích Evropy posílání balíků na dobírku. GLS nabízí mezinárodní dobírku z ČR do Maďarska, Slovinska, Rumunska, Chorvatska a Polska. Nejoblíbenější destinací této služby je u GLS Slovensko. Skupina dostupných států se bude nadále rozšiřovat.

 

_____________________________________________________​​​​​​​
GLS v České republice a skupina GLS

GLS Czech Republic s.r.o. je dceřinou firmou General Logistics Systems B.V. (s centrálou v Amsterdamu). GLS zajišťuje spolehlivé, vysoce kvalitní služby přepravy balíků pro více než 270 000 zákazníků doplněné logistickými a expresními službami. „Lídr kvality v evropské balíkové přepravě”, to je hlavní motto GLS, a udržitelný rozvoj je jednou z klíčových hodnot. Prostřednictvím vlastních a partnerských společností skupina GLS provozuje síť pokrývající 41 evropských zemí a 7 států USA a se zbytkem světa je propojena přes smluvní partnery. GLS má k dispozici přes 70 centrálních a regionálních třídících středisek a více než 1 000 dep. Se svou pozemní sítí je GLS jedním z předních poskytovatelů balíkových služeb v Evropě. GLS znamená na 18 000 zaměstnanců a na silnicích každý den okolo 30 000 automobilů v barvách GLS. Ve finančním roce 2017/18 GLS dosáhla obratu 2,9 miliardy eur a přepravila 584 milionů balíků.

clanky

POSLEDNÍ ZPRÁVY