Panasonic Toughbook slaví 100. výročí společnosti Panasonic

firma: Panasonic
30 Srpna 2018
Elektro
Odolné notebooky, tablety a handheldová zařízení Panasonic Toughbook mají ideální předpoklady naplňovat budoucí potřeby mobilních pracovníků.

Praha, 30. srpna 2018 — (PREKON) — Od svého založení v roce 1918 bylo cílem společnosti Panasonic zlepšit životy lidí. Tento postoj je i dnes vyjádřen ve vizi společnosti, kterou je vytváření „lepšího života a lepšího světa“. Od zdokonalené zásuvky vyrobené v roce 1918 přes elektrickou žehličku ve dvacátých letech a první pračku, televizi a ledničky v letech padesátých reagovaly inovativní produkty a řešení společnosti Panasonic na potřeby své doby.

Tradice Panasonic Toughbook spadá do doby před 30 lety, do roku 1987, kdy společnost Panasonic začala vyrábět přenosné počítače. Po uvedení prvního odolného notebooku Panasonic Toughbook CF-25 v roce 1996 se společnost rozhodla vybudovat specializovaný závod na odolná zařízení v japonském Kóbe.

V posledních 20 letech zaujímala společnost Panasonic vedoucí místo na evropském trhu s odolnými notebooky a tablety. Podle poslední analýzy VDC Research má Panasonic v současné době 67% podíl na trhu v prodejích odolných notebooků a 56% podíl na trhu v prodejích odolných tabletů. V roce 2016 se v Evropě v rámci řady Panasonic Toughbook a Toughpad prodalo víc odolných notebooků a tabletů, než kolik prodal celý zbytek trhu s odolnými notebooky a tablety dohromady.

Dnes se zaměření společnosti na odolná mobilní zařízení rozšířilo na handheldová zařízení. S téměř třetinou nabídky produktů věnovanou tomuto trhu zaznamenala společnost Panasonic v tomto sektoru meziroční nárůst o 176 %.

Mezi zásadní milníky ve 100leté historii Panasonic patří:

Společnost Panasonic v roce 1918 založil Kónosuke Macušita. V témže roce Panasonic představil svou první inovaci, vylepšenou připojovací zásuvku. Od tohoto dne společnost nadále přicházela s dalším průkopnickým sortimentem: 

  • 1927: Panasonic představil svůj vůbec první domácí spotřebič, elektrickou žehličku
  • 1937: Vysoušeče vlasů Panasonic se ve světe těšily velké oblibě již od uvedení prvního modelu
  • 1952: Panasonic představil svou první televizi
  • 1958: Panasonic uvedl na trh svou první klimatizaci do místnosti
  • 1965: Panasonic uvedl na trh první produkt pod značkou Technics
  • 1977: Panasonic zkombinoval konvekční a mikrovlnnou troubu
  • 1982: Panasonic představil první zákaznickou videokameru a přenosný rekordér
  • 1996 Panasonic představil první odolný notebook Toughbook CF-25
  • 2008: Panasonic uvedl na trh Lumix G – první bezzrcadlový fotoaparát na světě. Tento vynález zásadně proměnil svět fotografie
  • 2018: Panasonic do zábavních systémů v autě zavedl hlasové ovládání 

 

O skupině Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) 

PSCEU je evropskou pobočkou Panasonic System Communications Company, globální B2B divize společnosti Panasonic. Cílem PSCEU je ulehčit práci profesionálům a pomáhat firmám zvyšovat jejich efektivitu a výkonnost. Pomáhá společnostem získávat, zpracovávat a přenášet všechny druhy informací, jako jsou hlasová, textová a obrazová data. S přibližně 350 zaměstnanci, se zkušenými experty, se schopnostmi řízení globálních projektů a s rozsáhlou evropskou partnerskou sítí nabízí PSCEU bezkonkurenční výhody na daném trhu.

Naším cílem je, aby spolu technologie neviditelně spolupracovaly a společnosti se tak mohly soustředit pouze na úspěch. Věříme, že by technologie měly především fungovat bez potíží. Podniky uspějí, pokud se budou moc zaměřit pouze na své zákazníky a všechny technologie jim budou nápomocny jako jeden celek. Proto jsme odhodláni vyvíjet produkty a řešení, které jsou tak samozřejmou součástí způsobu práce našich zákazníků, že jsou téměř neviditelné. Je to jako koňská síla v pozadí, která pohání obchodní úspěch.

clanky

POSLEDNÍ ZPRÁVY