Kyocera představila svou strategii pro český a slovenský trh

firma: KYOCERA
28 Června 2019
Elektro
21. června 2019. Takuya Marubayashi, prezident společnosti Kyocera Document Solutions Europe, předního světového dodavatele tiskáren a kancelářských řešení, představil partnerům a zákazníkům novou strategii ...

Praha, 28. června 2019 — (PREKON) — Takuya Marubayashi, prezident společnosti Kyocera Document Solutions Europe, předního světového dodavatele tiskáren a kancelářských řešení, představil partnerům a zákazníkům novou strategii pro český a slovenský trh. Svou prezentací zahájil slavnostní banket, který se uskutečnil včera večer v prostorách Pražského hradu.

Koncem roku 2018 provedla společnost Kyocera Document Solutions Europe v rámci své expanze na trzích střední a východní Evropy akvizici svého dlouhodobého partnera v České republice, společnosti Janus. Firma Janus byla následně přejmenována na Kyocera Document Solutions Czech a stala se 18. prodejní jednotkou společnosti Kyocera Document Solutions Europe.

Po vstupu na český a slovenský trh už společnost Kyocera Document Solutions Europe zdaleka není jen dodavatelem tiskových řešení. Prostřednictvím své dceřiné firmy Kyocera Document Solutions Czech nyní zákazníkům nabízí pokročilá řešení pro správu dokumentů i řízení podnikových procesů včetně souvisejících služeb.

„Cílem akvizice bylo jak posílení pozice značky Kyocera na českém a slovenském trhu, tak i rozšíření nabízených produktů a služeb a zefektivnění podpory, kterou poskytujeme našim zákazníkům při optimalizaci jejich pracovních postupů. Díky našim zkušenostem jim pomáháme založit procesy na znalostech a získat konkurenční výhodu,“ říká Marubayashi. Zákazníci jsou základem naší strategie.Jsem si jist, že nyní budou schopni ještě intenzivněji profitovat z inovativního portfolia řešení a služeb Kyocera, a že naše zkušenosti a znalosti jim pomohou podnikat chytřeji a efektivněji.“

Zákazníci Kyocera v ČR mají díky nové organizační struktuře společnosti rychlejší přístup k novým technologiím, a to včetně optimalizace pracovních postupů, která je přizpůsobena na míru jejich podnikání. To konkrétně znamená, že Kyocera poskytuje nejen služby spojené s provozem tiskových parků a servisní služby, ale nabízí i software dotýkající se oblasti vytěžování dokumentů, jejich zpracování a dalšího managementu až po oběh dokumentů v definovaných procesech.

Již od svého vzniku se Kyocera v rámci své strategie systematicky zaměřuje i na ekologii. „Jádrem naší firemní filozofie je Environmentální systém řízení. Umožňuje nám vytvářet rozsáhlá řešení, která jsou v harmonii s přírodou. Cílem naší firmy je chránit životní prostředí v každodenním provozu,“ vysvětluje Marubayashi.

Všechna zařízení a řešení se proto tvoří s ohledem na životní prostředí, stejně jako napříkladtechnologie tiskáren ECOSYS, která snižuje tvorbu odpadu a představuje jeden z prvních systémů bez tzv. cartridge pro laserové tiskárny. Kromě toho jde společnost Kyocera příkladem ve snaze o snížení dopadu na životní prostředí u každé komponenty. Příkladem může být energeticky úsporný toner, který funguje při teplotách o 30° C nižších než běžné produkty, a spotřebuje tak méně energie.

Kyocera Document Solutions Czechmá aktuálně 50 zaměstnanců v ČR a 11 v SR. Obrat společnosti v účetním roce 2018 činil 415 mil. Kč. O kvalitě poskytovaných služeb svědčí například to, že v rámci projektu pro Českou správu sociálního zabezpečení byla Kyocera Document Solutions Czech schopna nasadit řešení s téměř 5 tisíci zařízeními ve stovce lokalit za pouhých 5 týdnů.

„Čeští zákazníci se mohou již v blízké budoucnosti těšit na zajímavé inovace v oblasti tiskových zařízení i novinky v nabídce softwarových řešení Kyocera. Věříme, že s jejich pomocí brzy zvýšíme náš tržní podíl na českém a slovenském trhu tiskových řešenía zaujmeme pozici jednoho ze tří předních dodavatelů,“ uvedl na závěr Jiří Hubený, generální ředitel společnosti Kyocera Document Solutions Czech.

 

O společnosti KYOCERA Document Solutions

KYOCERA Document Solutions se sídlem v japonské Osace je předním výrobcem kancelářských řešení zaměřených na tisk dokumentů a document management systémy. Produktové portfolio KYOCERA zahrnuje i barevné a černobílé tiskárny a multifunkční zařízení mnoha formátů. Produkty KYOCERA jsou proslulé svými jedinečnými součástkami s dlouhou životností, které poskytují maximální spolehlivost a minimalizují negativní dopad na životní prostředí snižováním odpadu. Vše dohromady vede k nižším celkovým nákladům na vlastnictví (TCO) v průběhu celé životnosti výrobku. Portfolio společnosti KYOCERA Document Solutions portfolio však nekončí u hardware. Kompletní sada podnikových aplikací a konzultačních služeb umožňuje zákazníkům optimalizovat a řídit workflow dokumentů a uvolnit plný potenciál jejich investic do hardwaru.

KYOCERA Document Solutions Inc. je dceřinou společností firmy KYOCERA Corporation, která je čelním světových vývojářem a výrobcem pokročilých high-tech keramických materiálů a souvisejících produktů, ke kterým patří například telekomunikační vybavení, obaly polovodičů a elektronické součástky. Za fiskální rok končící 31. března 2018 dosáhly čisté tržby společnosti KYOCERA Corporation 1.42 trillion yenů (zhruba 11.9 billionu euro).

clanky

POSLEDNÍ ZPRÁVY