Panasonic TOUGHBOOK vybízí své distribuční partnery, aby pomohli vysadit přes 1000 stromů

firma: Panasonic
23 Října 2019
Elektro
Společnost Panasonic spouští portál pro distribuční partnery s novým vzhledem za doprovodu kampaně „Plant a Tree“, která ma za cíl pomoci životnímu prostředí ...

PRAHA, 23. října 2019 — (PREKON) — Panasonic TOUGHBOOK vybízí evropské distribuční partnery, aby skrze nový partnerský portál spolupracovali na vysazení přes 1 000 stromů v Evropě a v Tanzanii na podporu kampaně ForestNation, která má pomoci zmírnit hlad, chudobu a odlesňování. 

Panasonic TOUGHBOOK představil nový partnerský portál pro informace, marketingovou podporu a registraci obchodů, jehož součástí je mimo jiné také zmíněný projekt. V rámci ochrany životního prostředí se společnost také rozhodla svým více než 500 partnerům zaslat kompaktní sadu k pěstování stromů, která obsahuje přihlašovací kód. Když distribuční partner použije kód, Panasonic skrze kampaň ForestNation v Tanzanii automaticky vysadí další strom. 

„Uvědomili jsme si, že růst našeho podnikání je symbolickou příležitostí k tomu, abychom zasadili nové stromy a podpořili tak životní prostředí,“ řekl Stefan Petterson, manažer prodejních distribučních kanálů pro Evropu pro Panasonic TOUGHBOOK. „S použitím nového partnerského portálu Panasonic TOUGHBOOK mají naši specialisté na distribuci odolných notebooků, tabletů a handheldových zařízení možnost posílit své obchodní kanály, zabezpečit marketingovou a technickou podporu prodeje a zároveň tak pomoci komunitám a životnímu prostředí v Evropě i Africe.“

 

Oživení evropského distribučního programu Panasonic TOUGHBOOK bylo jednou z hlavních priorit Stefana od doby, kdy v létě převzal roli manažera distribučního prodeje. V rámci oživení byla distribuční sekce rozdělena do tří samostatných oblastí: Engage program (pro partnery zabývající se odolnými notebooky a tablety), Edge program (pro partnery zaměřené na handheldová zařízení) a ISV program (pro partnery specializované na softwarové aplikace). 

Portál poskytne partnerům nejnovější informace o plánu produkce, které jim pomohou rychleji reagovat na dotazy zákazníků a také zefektivnit proces marketingu, prodeje a plnění. Společnost Panasonic rovněž obnovila svůj program TOUGHBOOK University, aby pomohla svým partnerům posílit jejich znalosti o produktech a řešeních pomocí e-learningových nástrojů a webinářů. 

 

O společnosti Panasonic

Panasonic Corporation je světovým lídrem ve vývoji řady elektronických technologií a řešení pro zákazníky v oblasti spotřební elektroniky, zařízení pro domácnost, automobilového průmyslu a B2B. V roce 2018 společnost oslavila 100 let od svého založení. Nyní provozuje 582 dceřiných společností, 87 přidružených společností po celém světě a generuje konsolidované čisté tržby ve výši 62,5 miliard EUR za rok končící 31. března 2019. Společnost se napříč všemi divizemi snaží s použitím inovací vytvářet nové hodnoty. Díky svým technologiím chce vytvořit lepší svět a lepší život pro své zákazníky.

clanky

POSLEDNÍ ZPRÁVY